Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Σημεια των καιρων



Αν ακούσετε τίποτα για καμιά θέση εργασίας ενημερώστε με σας παρακαλώ... ψάχνω δεύτερη δουλειά γιατί πρώτη δεν βρίσκω με τίποτα!! ‎


10 χρόνων είναι το ευρώ και μας έχει βγάλει την πίστη. Σκέψου να μπει και στην εφηβεία δηλαδή.!!!! 


Στους γονείς μου οφείλω το "ζην", στον δάσκαλό μου το "εύ ζην", στη Eurobank 30.000 ευρω... στην Πειραιως 22.000 ευρω, στην εφορεια 12.000 ευρω... 



Μετα το ηλεκτρονικο τσιγαρο..δεν θα ηταν τρομερό να εβγαζαν και ηλεκτρικο πορτοφολι; Να το φορτιζεις το βραδυ και το πρωι να ειναι γεματο !!!!!!!!!!! 


Διαλογος ζευγαριου σε περιοδο οικονομικης κρισης... -Αγάπη μου, έχω γκόμενο! -Εργάζεται??? ‎- 


Μωρό μου, μ΄αγαπάς μόνο και μόνο γιατί ο πατέρας μου μου άφησε κληρονομιά 100 εκατομμύρια; - Καλά, πλάκα μου κάνεις; Τι ανασφάλειες είναι αυτές! Θα σε λάτρευα, όποιος κι αν σου τ΄άφηνε! 


Οταν είδα τον τελευταίο λογαριασμό του ρεύματος έπαψα να έχω φοβία για το σκοτάδι κι άρχισα να φοβάμαι το φως...!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΟΥΜΠΟΪΔΕΣ ΣΤΟ ΓΟΝΙΜΟ ΤΟΥ 60.......ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ!

  Καουμπόιδες με τα όπλα