Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ,Ο 7ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΓΟΣ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΑΠ ΤΟ ΓΟΝΙΜΟ ΣΕΡΡΩΝ

 Μπορεί να ήθελαν να τον εντάξουν πολλές
ομάδες της Ελλάδας και του εξωτερικού στο δυναμικό τους,όμως ο νέος Μέσσι της Έλλάδας θα προπονείται και θα ξεδιπλώνει το ταλέντο του,στις ακαδημίες της ομάδας του ΠΑΟΚ.

Δείτε τι γράφει για το νέο Παοκτσάκη ο πατέρας του Γιώργος Κώστογλου.

ΜΠΡΆΒΟ ΣΤΟ ΑΓΌΡΙ ΜΟΥ. σαν πατέρας και εγώ θα ήθελα να ευχαριστήσω τον γιο μου που κάθε μέρα με κάνει περήφανο και να του πω ΖΉΣΕ ΤΟ ΣΉΜΕΡΑ αυτό που του λέω κάθε μέρα. Γιατί μην ξεχνάμε είναι πολύ μικρός ακόμα. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τέσσερις μεγάλες ομάδες και μία ευρωπαϊκή που πίστεψαν σε αυτόν και θέλουν να τον εντάξουν στην ομάδα τους .θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την ΠΑΕ ΠΑΟΚ για όλα αυτά που κάνουν για τον γιο μου και να πω πως πλέον ΑΝΉΚΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΉΝ ΤΗΝ ΜΕΓΆΛΗ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ. Μπράβοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο αγόρι μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΟΥΜΠΟΪΔΕΣ ΣΤΟ ΓΟΝΙΜΟ ΤΟΥ 60.......ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ!

  Καουμπόιδες με τα όπλα